De technische commissie is met vier (nieuwe) hoofdtrainers overeengekomen om volgend seizoen de hoogste jongens jeugdteams te gaan trainen en coachen. Deze week zijn de laatste gesprekken geweest en we zijn blij met dit trainersteam voor het nieuwe seizoen. Binnenkort zullen we ook de trainers van de meiden, dames, selectie en andere jeugdteams gaan uitlichten. Vandaag stellen we jullie voor aan de jeugdhoofdtrainers van de jongens.

JO13-1: Vincent Kramer

Vincent is geen onbekende binnen de club. In 2019 kwam hij als nieuwe trainer naar VV Bergambacht om te starten bij JO13-1. Na achtereenvolgens een seizoen bij JO15-1 en JO17-1 gaat hij nu opnieuw naar de jongere jeugd. Vincent woont in IJsselstein, is nu bezig met zijn TC3 diploma (trainersdiploma) bij de KNVB en heeft zin in opnieuw een jaar bij Bergambacht!

JO15-1: Wilfred Vat

Wilfred komt uit Gouda en kwam vorig seizoen over als trainer van ONA. Daarvoor was hij ook al trainer van DONK en dus was Bergambacht zijn eerste dorpsclub. Hij was in Gouda trainer van JO13 t/m JO19 en kwam bij Bergambacht als trainer van de JO15. Dit bevalt hem net als ons erg goed en daarom blijft ook Wilfred volgend seizoen trainer bij de club, wederom van de JO15-1!

JO17-1: Arian de Koning

Arian is een nieuw gezicht volgend seizoen. Arian is oorspronkelijk afkomstig uit Bergambacht, maar is momenteel woonachtig in Waddinxveen. Dit seizoen doet hij net als Vincent zijn TC3 cursus en is hij, als trainer in opleiding, aangesloten bij de JO17-1 van Olympia. Eerder was hij jeugdtrainer bij Be Fair. Vanaf het seizoen 2022/2023 komt Arian dus weer terug in zijn Bergambacht om de JO17 en het trainersteam te versterken. Welkom bij de club!

JO19-1: Jordi Potuijt

Ook Jordi is geen onbekende binnen de club. Hij begon zo’n tien jaar geleden als trainer van de JO9-2 (toenmalig F2) van Bergambacht en ging zo door via E1 (JO11-1), JO13-1 en JO15-1. Dit seizoen combineert Jordi het trainerschap tussen JO13-1 en assistent bij het tweede elftal van de selectie. Volgend seizoen gaat hij het hoogste jeugdteam van Bergambacht trainen en coachen!