Vorige week ontvingen wij een brief van Sinterklaas, waarin hij ons heeft gevraagd of zijn Pieten weer mogen komen trainen bij V.V. Bergambacht, zodat zij 5 december in een goede conditie zijn om bij alle kindjes weer een cadeautje in de schoen te brengen.

De Pietentraining staat gepland voor vrijdag 3 december. Alle jeugdleden t/m 8 jaar ontvangen hiervoor half november een uitnodiging en meer informatie.

Jarenlang is dit feest met plezier georganiseerd door een vaste groep leden. Bij deze doen we een oproep aan de ouders om ons hierbij te helpen. Het is altijd weer een feestje met deze jeugdige groep kinderen en we doen hen hiermee een groot plezier! Interesse om voor deze kinderen de avond van hun leven te organiseren? Meld je aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.