Bergambacht speelde op zaterdag 2 oktober de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Hazerswoudse Boys, eveneens een goede kandidaat voor de titel, was de tegenstander.

Voor rust wisten beide ploegen het doel niet te vinden waardoor er met 0-0 naar de kleedkamers werd teruggekeerd. Na de thee kwam Hazerswoudse Boys op een 0-1 voorsprong. Twan Schmidt maakte deze later weer ongedaan door de 1-1 aan te tekenen. Uit een strafschop wist Pieter Meijer de blauw-zwarten vervolgens op voorsprong te schieten. Het leek er vervolgens op dat Bergambacht de wedstrijd met 2-1 zou gaan winnen, maar vlak voor tijd snoepte de uitploeg toch nog een puntje mee naar Hazerswoude-Dorp. Eindstand: 2-2.

Volgende week zaterdag 9 oktober speelt Bergambacht een uitwedstrijd om 14.30 uur bij Gouderak.