Op zaterdag 18 september start de Grote Clubactie 2021! Wil je kans maken op mooie prijzen en ook wederom direct de vereniging steunen? Koop dan loten van vv Bergambacht! In de loterij van de Grote Clubactie zijn veel prijzen te winnen, waaronder de hoofdprijs van € 100.000,-! De loten kosten € 3,00 per stuk, waarvan er € 2,40 per lot naar de vereniging gaat. De opbrengst van de loterij zal worden gebruikt voor de aanschaf van ballen en trainingsmaterialen.

De loten worden weer door de teams verkocht. Elk team ontvangt 2 boekjes om te verkopen. Het verkoopboekje is uitgebreid met een extra optie. Kopers kunnen ook met hun telefoon (op afstand) een lot kopen door de QR-code op de voorkant van het verkoopboekje te scannen. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Ieder team heeft zijn eigen QR-code, zo kunnen de leiders zien welk team er bovenaan staat met het verkopen van de loten.

Het jeugdteam dat de meeste loten verkoopt, wint een voetbalclinic. Het seniorenteam dat de meeste loten verkoopt, wint een bittergarnituur en 2 kannen bier.

Wij hopen dat jullie de boekjes rond laten gaan in de familie of de loten op gewenste afstand verkopen aan de buren, vrienden of kennissen. Je kunt de QR-code ook delen via Whats-app.

Daarnaast is het ook mogelijk V.V. Bergambacht te steunen via de volgende link: https://clubactie.nl/lot/v.v.-bergambacht/423877

Laten we er met elkaar weer een succesvolle actie van maken!