V.V. Bergambacht dringend op zoek naar VRIJWILLIGERS

Na een lastige coronaperiode kunnen wij met ingang van dit seizoen eindelijk weer (als vanouds) van start. De trainingen zijn in volle gang en de officiële wedstrijden zijn ook weer van start.

Als voetballer of betrokkene van V.V. Bergambacht weet u dat onze vereniging draait op vrijwilligers. Wekelijks zijn er tientallen actief. Als jeugdleider, als trainer, als scheidsrechter, in de kantine of in een bestuursfunctie… op tal van andere manieren maken zij het mogelijk dat wij en onze kinderen elke week kunnen sporten.

Zonder vrijwilligers geen voetbal. We hebben als vereniging veel jeugdteams en juist voor de jeugd hebben wij veel begeleiding nodig. De organisatie piept en kraakt op het moment en met de huidige bezetting gaan er echt gaten vallen en dat zou toch jammer zijn.

Daarom doen we een beroep op u! Vindt u het ook belangrijk dat V.V. Bergambacht blijft bestaan voor alle leden die willen voetballen? Heeft u ook hart voor onze club? Meldt u dan aan als vrijwilliger!

U heeft weinig tijd? Geen probleem. Met een uur per week zijn we al geholpen. Geeft u zich daarom vandaag nog op als vrijwilliger. Wij kunnen op alle gebieden extra hulp gebruiken. Om u toch een concreet beeld te geven van openstaande vacatures willen wij u vragen om eens naar de onderstaande vacatures te kijken.

De vacatures zijn:

1.     Jeugdcoördinatoren (1 x JO11 t/m JO13 en 1 x JO17/JO19)

Een jeugdcoördinator is verantwoordelijk voor alle teams binnen de leeftijdscategorie en is mede verantwoordelijk voor de indeling van de teams binnen hun leeftijdscategorie. Hij/zij informeert de leiders over wedstrijdschema's, wijzigingen ten aanzien van wedstrijden, afgelastingen etc. en regelt in overleg met trainers en leiders vriendschappelijke trainingswedstrijden. Daarnaast bezoek je regelmatig de trainingen.

Tijdsinvestering: 1 tot 2 uur per week. Ook in duo uit te voeren.

2.       Ontvangstdienst Jeugd

Het ontvangen van scheidsrechters, leiders en bezoekende verenigingen op de zaterdagochtend van 8.00 tot 12.00 uur, ze wegwijs maken naar de kleedkamers en de velden en zorgen dat er in de rust wat te drinken klaar staat. Visite kaartje van de club voor onze jeugd!

Tijdsinvestering: 4 uur. Bij voorkeur meerdere personen zodat men dit op toerbeurt kan inplannen, waardoor je bijvoorbeeld 1 keer per 4 weken aan de beurt bent. Ook mogelijk om je als duo aan te melden, waarbij de één van 8.00 tot 10.00 uur ontvangt en de ander van 10.00 tot 12.00 uur.

3.     Scheidsrechters

Voor het fluiten van wedstrijden op een groot veld. Indien gewenst kan een cursus worden gevolgd.

Tijdsbesteding: 1 x per 2 à 3 weken 2 uur.

4.       Leden sponsorcommissie

De sponsorcommissie is verantwoordelijk voor sponsoruitingen en mogelijkheden binnen onze vereniging. Je onderhoudt de relatie met de huidige sponsoren en breidt het sponsorbestand waar mogelijk uit. Je bewaakt het inkoopbeleid (sponsoren first) en verzorgt in samenwerking met de financiële commissie de sponsoradministratie en facturatie.

Tijdsinvestering: 1 uur per week. Bij hoge uitzondering meer. De commissie verdeelt de taken onderling en in goed overleg!

5.       Algemeen Voorzitter

De algemeen voorzitter geeft leiding aan en houdt toezicht op het verenigingsleven. Hij/Zij draagt zorg voor de naleving van de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging, de voorschriften van de KNVB en andere reglementen en bepalingen van officiële instanties. Daarnaast leidt hij/zij de algemene ledenvergadering (ALV) en de periodieke bestuursvergaderingen, is verantwoordelijk voor een gedegen organisatiestructuur en de aansturing van de commissies. De algemeen voorzitter is officieel woordvoerder van de vereniging en contactpersoon naar gemeentelijke instanties.

Tijdsinvestering: 1 uur tot 4 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.

Laten we met elkaar zorgen dat de (voorheen) geoliede machine blijft draaien en iedereen met plezier kan blijven voetballen. Heb je interesse of vragen over bovengenoemde vacatures neem dan contact op met ons secretariaat, Myrna van Vliet via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.of via 06-51858785.