Gezond eten is goed voor de buurt, vinden ze bij Plus. Dat betekent ook dat zij graag iets goed doen voor hun omgeving. Daarom spaar je nu bij Plus sponsorpunten. Doe mee en spaar V.V. Bergambacht gezond! Dat kunnen we na het afgelopen corona jaar wel gebruiken!

Zo spaar je mee:

• Vanaf zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je bij de Plus een sponsorpunt bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten.
  • Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
  • Zoek V.V. Bergambacht om jou sponsorpunt(en) te schenken. Voer de unieke code in en activeer.
  • Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de Plus app. Als je digitaal spaart, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis.
  • Is het sparen via de QR-code of de app te lastig, doe je sponsorpunten dan in de speciale Plus Sponsorpunten Box, op de bar in de kantine.
  • Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van ons cluppie!

Word clubsponsor van de week!

Activeer jou sponsorpunt(en) op plus.nl/sponsorpunten en maak wekelijks kans op één van de drie Plus cadeaukaarten ter waarde van 75 euro. Hoe meer sponsorpunten je activeert, hoe meer kans je maakt!

Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op plus.nl/club

Plus Van der Vlist gaat verbouwen en zijn gesloten vanaf donderdag 23 september om 13.00. De feestelijke opening zal zijn op woensdag 13 oktober om 9.00 uur.

In die periode kunnen zij geen sponsorpunten uitreiken, maar na de verbouwing gaan zij dubbele sponsorpunten weggeven!!!

Laten we er samen een succes van maken!