Door de coronamaatregelen is het al bijna het hele seizoen niet mogelijk om wedstrijden te spelen. Op het begin van het seizoen zijn er slechts een paar wedstrijden gespeeld, maar iedereen is toe aan meer. Helaas is dit tot op heden nog niet mogelijk en zullen we allemaal nog even geduld moeten hebben.

De KNVB heeft echter niet stil gezeten en er zijn voor ieder jeugdteam al regiocups gemaakt. De indelingen van deze regiocups staan op voetbal.nl. Er is hierbij rekening gehouden met de verschillende niveaus van de teams, om een zo'n spannend mogelijke mini competitie te maken.

Hieronder is een schema bijgevoegd met verschillende startdata. Dit hangt af van de coronamaatregelen die gelden de komende periode. Op de routekaart die het kabinet dinsdag 13 april heeft gepresenteerd, is nog niet helemaal duidelijk wanneer jeugdwedstrijden weer zijn toegestaan. Laten we hopen dat we de regiocups nog kunnen spelen dit seizoen. Wij kijken er naar uit!