Er werd voor de jongste jeugd van onze vereniging een nieuw evenement opgezet, namelijk goalmaster!
In verschillende groepjes werd gestreden om de individuele prijzen die te winnen waren.
Deze werden mogelijk gemaakt door de sponsor van het onderlinge voetbaltoernooi: Lekgoed.

Er waren 7 oefeningen uitgezet door gedreven vrijwilligers.
Dan moet je denken aan 3 tegen 2 + een keeper en 2 tegen 1 + een keeper.
Maar ook 4 tegen 4 lijnvoetbal, 4 tegen 4 met 4 doeltjes op een breed veld en een 1 tegen 1 oefening.

Ieder team had een scorekaart waar individueel de punten werden opgeschreven.
Je speelde dus veelal als team samen, en toch kon je ook individueel punten verdienen.
Bij elke oefening stonden verschillende trainers en leiders die de punten bijhielden en de jongens en meisjes positief aanmoedigde.
Elke oefening duurde 15 minuten en Martin de Man hield deze tijd goed bij.

Oefening 8 was de pauze met drinken, fruit en tijd voor het maken van een leuke teamfoto!
Voor de begeleiders bij de oefeningen was er natuurlijk koffie, thee, koek en croissantjes.
Ja ja, ze zijn verwend, maar we zijn trots dat er zoveel bevlogen leiders / trainers waren.
Deze lekkernij en de foto's werden allemaal geregeld door Collette, Angela en Tamara.
Bedankt dames!

De organisatoren, Marco van Kats, Arjo van Houselt en Gerard van Hove hadden al veel lol gehad van te voren, maar op deze ochtend was het genieten.
Aan het einde van de ochtend konden de prijzen uitgereikt worden:
1e prijs : Grote beker met seizoenskaart vv Bergambacht voor 4 consumpties.
2e prijs: Tijdschrift Goal met grote zak Haribo snoep
3e prijs : Zak schepsnoep van Kruidvat

Tot slot een laatste bedankje:
Deze ochtend werd mogelijk gemaakt door het bedrijf Lekgoed van Arjen Bezemer.
Echt harstikke bedankt!

Eindstanden:

JO8
1. Joseph Hodgson
2. Finley Zwart
3. Vos van Schaijk

JO9
1. Jelte den Ouden
2. Jaylen Bullham
3. Sven Teeuwen

JO10
1. Thom de Kool
2. Stan Hoogendoorn
3. Justin Blok

JO11
1. Kris Ooms
2. Thijs van Putten
3. Cas Bezemer

Hieronder nog een aantal mooie foto's van dit leuke evenement. Een compleet fotoalbum is hier te vinden!