MOERKAPELLE • Bergambacht boekte in en tegen Moerkapelle een nipte 1-2 zege.

Een uur lang speelden de Bergambachtenaren ver onder de maat. De thuisclub kwam verdiend op voorsprong en kon deze verdubbelen, nadat een verdedigende actie van een Bergambachtenaar een strafschop opleverde. Stefan van der Waals, die de geschorste Roy Pons verving, zag kans de penalty te keren.

‘’In de tweede helft werden we sterker, maar niet gevaarlijker voor het Moerkapelse doel,” aldus Bergambacht-trainer Jerry de Groot. "Ik heb aanvallende wissels ingebracht. Pieter Meijer scoorde de 1-1. Hij beroerde de bal net genoeg na een vrije trap van Rody Bezemer, die zelf de winnende treffer tegen de touwen schoot. Dinsdagavond halen we thuis om 20.00 uur de uitgestelde wedstrijd tegen Oosterheem in.”

Bron: regio-voetbal.nl