Update 17 september 2020:

De officiële ingebruikname van het nieuwe kunstgrasveld wordt uitgesteld naar een later moment ergens in oktober. Ook de wedstrijd van de JO13-1 is afgelast!

11 september 2020:

Afgelopen zomer is ons 3e veld gerenoveerd en voorzien van een nieuwe kunstgraslaag. En dat moet nog gevierd worden! Vrijdag 18 september om 19.00 uur wordt dit nieuwe veld officieel geopend, met medewerking van Wethouder Janette Hofman van de gemeente Krimpenerwaard.

Na de opening is er vanaf 19.30 uur een wedstrijd tussen Bergambacht JO13-1 en Jodan Boys JO13-2, als officiële start van het competitieseizoen 2020-2021. Dit is voor de teams de eerste competitiewedstrijd van het seizoen en na een lange tijd van Corona.

Alle andere kinderen zijn natuurlijk ook van harte uitgenodigd om dit evenement bij te wonen. De Monte IJs is aanwezig met de ijskar. Voor de aanwezige kinderen scheppen zij graag een bolletje ijs. En ook ouders zijn natuurlijk van harte welkom!

Tijdens deze avond zullen tevens de eerste vv Bergambacht seizoenkaarten worden uitgereikt.

Genoeg te beleven dus! Kom jij ook een kijkje nemen? Tot vrijdag!

Ps. Gun elkaar de ruimte! Niet uit één gezin, dan 1,5 meter afstand!