Beste leden,

Graag willen wij jullie een korte update geven over de impact van het coronavirus op onze vereniging.  Als gevolg van het coronavirus is het sociale leven zo goed als stil gevallen. Veel mensen werken thuis. Horeca en sportverenigingen zijn gesloten. Bedrijven worden hard geraakt door de crisis. Ook wij als vereniging worden geraakt door deze crisis. Onze barinkomsten zijn volledig weg gevallen, terwijl deze maanden doorgaans de beste zijn.

Deze maand wordt de contributie weer geïncasseerd. Voor onze vereniging is het van groot belang dat deze inkomsten gewoon doorgaan, anders kan dit ongewenste gevolgen hebben voor het financiële draagvalk van onze vereniging. Wij begrijpen goed dat het heel vervelend is dat er nu een bepaalde tijd niet gevoetbald kan worden, maar dat is helaas buiten onze macht. Wij zullen onze uiterste best doen om het huidige contributie niveau te kunnen blijven handhaven, ook na deze vervelende periode. De vereniging is gezond en dat willen we heel graag zo houden!

Als vereniging moeten wij ons houden aan het reglement dat we geen contributie retourneren. We hebben de contributie-inkomsten heel hard nodig. De verplichting tot betaling van contributie, de lidmaatschaps overeenkomst, gaat men aan voor de periode van een jaar. Strikt genomen dient deze contributie in één keer vooraf betaald te worden. Onze vereniging heeft er al jaren geleden voor gekozen om de contributie in 2 delen te incasseren om het voor onze leden betaalbaar te houden.

Mocht u financieel door de crisis geraakt zijn, dan kan er uiteraard een betalingsregeling voor de contributie getroffen worden. Neemt u hiervoor contact op met de penningmeester, Peter Hordijk, emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.