Bergambacht won in een slechte wedstrijd in Rotterdam met 0-1 van laagvlieger Swift Boys.

De thuisclub, die in Bergambacht met 8-0 klop kreeg, verdedigde op het moeilijk te bespelen veld stug, Regelmatig lag er een Rotterdammer geblesseerd op het veld, wat het tempo uit de wedstrijd haalde.

,,Je hoopt dan dat je spelers hier goed mee omgaan,” merkt Bergambacht-trainer Bert Potuyt na afloop op. ,,Maar dat was niet het geval. Het was puur antivoetbal van Swift Boys. Gelukkig bezorgde Twan Schmidt ons tien minuten voor tijd na een vlot opgezette aanval met een fraaie goal de drie punten. Na afloop was het snel een douche nemen, spullen inpakken en hop naar huis. We blijven zo in het spoor van Nieuwerkerk, dat vandaag niet speelde, maar wel bij de wedstrijd aanwezig was als toeschouwer.”

Bron: Regio-voetbal.nl.