Bergambacht, 17 augustus 2018

Vandaag bereikte ons het onvoorstelbaar verdrietige bericht, dat door een noodlottig ongeval, ons jeugdlid

Robin Stam

op slechts 17 jarige leeftijd is overleden.

Robin kwam vorig jaar uit in de JO17-2 en zou komend seizoen spelen in de JO19-2.

Wij wensen zijn ouders José en Marjanne, zijn broer Jesse, verdere familie, maar ook zijn vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

In verband met het overlijden van Robin, zijn alle trainingen en wedstrijden voor dit weekend afgelast.

Woensdag 22 augustus is er mogelijkheid tot condoleren van 19.00 tot 20.30 uur in rouwcentrum Linquenda, Groene Singel 14 te Schoonhoven. Condoleren kan eveneens op donderdag 23 augustus van 17.15 tot 18.15 uur in crematorium IJsselhof Gouda, na afloop van de afscheidsplechtigheid.

José en Marjanne hebben aangegeven dat iedereen welkom is om het afscheid van Robin bij te wonen op donderdag 23 augustus om 16.00 uur in de aula van crematorium IJsselhof, Goejanverwelledijk 6 te Gouda.

Kom zoals je bent, daar hield Robin van.

Bestuur V.V. Bergambacht