Beste leden en donateurs,

Zoals jullie weten nemen we aan het einde van dit huidige seizoen afscheid van Gert Alblas.
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met het zoeken naar de (in onze ogen) juiste man voor v.v. Bergambacht. Er zijn met enkele kandidaten gesprekken gevoerd en we zijn met een nieuwe hoofdtrainer/coach tot overeenstemming gekomen voor de nabije toekomst.

Het is geworden: Anton van der Stelt, 44 jaar en woonachtig in Stolwijk. Waarom nou juist deze trainer? Anton is al vanaf zijn 26e jaar bezig als jeugdtrainer en heeft daarbij enkele clubs, o.a. Stolwijk, onder zijn hoede gehad. Hij maakte als seniortrainer 15 jaar geleden bij onze vereniging in 1998 zijn debuut en hij heeft in de jaren daarna heel veel ervaring opgedaan bij ONA, UVS, Haastrecht, Olympia, Moordrecht, Spirit en tot aan het eind van dit seizoen is hij werkzaam bij RVC '33, alwaar hij hoopt met een promotie af te gaan sluiten.

Anton v.d. Stelt is een zeer ambitieuze trainer, die qua visie en werkwijze direct aansluit met onze ambitie en planning voor de komende jaren. We willen met onze talenten over enkele jaren hogerop, iets wat we als vereniging kunnen uitdragen en ook nu willen bewerkstelligen.

Met sportieve groet,
Bestuur en Technische Commissie