Aan iedereen die heeft genoten van alle voorgaande edities en aan iedereen die deze gemist heeft..

Zaterdag 8 juni is er eindelijk weer een VolleyBuitenToernooi!

Het is inmiddels de 10de keer dat volleybalvereniging Thor en voetbalvereniging Bergambacht dit altijd succesvolle toernooi organiseren.

Als het weer meezit belooft het een sportieve, gezellige en bovenal te gekke dag te worden. We starten om 13.00 uur (aanwezig 12.30 uur) en het toernooi is omstreeks 17.00 uur afgelopen. De wedstrijden worden op de velden voor de kantine van V.V. Bergambacht op sportcomplex ‘de Hofkamp’ gespeeld.

Tijdens en na het ‘volleyballen’ is er natuurlijk weer de mogelijkheid om mee te dingen naar mooie prijzen van de grote verloting. De lekkere trek kan worden gestild met iets van de barbecue en er kan gedanst en nagepraat worden op een leuk deuntje.

Het gaat natuurlijk om de gezelligheid, maar er valt voor de fanatieke spelers ook zeker iets te winnen: “de VolleyBuiten Bokaal“.

Iedereen kan meedoen, want er is een:
6 tegen 6 competitie, waarin recreatief volleybal wordt gespeeld;
3 tegen 3 competitie, voor de meer geoefende volleyballer.

De kosten voor deelname bedragen per team € 50,00 voor de 6 tegen 6 competitie en € 30,00 vor de 3 tegen 3 competitie. Hierbij nodigen wij iedereen uit om mee te doen, tot 8 juni dus!!

Zorg voor een team van minimaal 6 of 3 personen, meld je aan en wij doen de rest.

Opgeven graag zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval vóór 26 mei via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij Jeannette van Rees, Vuurdoorn 26, Bergambacht. Het inschrijfformulier is onderaan de pagina te downloaden.