Bij het uitkomen van dit blad, is de nieuwbouw van de kleedkamers gereed of zo goed als voltooid. Zonder de inbreng van het bestuur, de bouwcommissie (zie foto), sponsoren en enkele trouwe vrijwilligers, hadden we als vereniging de kosten van dit project zeer waarschijnlijk niet kunnen bekostigen. En dat alles zonder de contributie voor de leden te verhogen.

Fase 2 van de verbouwing, het huidige onderkomen, staat voor volgend jaar op het programma.

Mede dankzij:
• Bezemer Bouw - ontwikkeling en uitvoering;
• Ron Schutten - ontwerp;
• Teeuwen Infra - bouwrijp maken bouwplaats;
• Verwaal Transport - verplaatsen containers;
• BMC Bouwmatten - levering matten;
• Remco Elshof - lijmwerk binnenmuren;
• Adr. van Erk - levering kozijnen;
• Richard Achterberg - metselen buitenmuren, o.a. m.m.v. Anton van der Stelt;
• Materieeldienst - diverse bouwmaterialen;
• Rehorst Elektrotechniek - elektrische installatie;
• Van Eijk Installatietechniek - loodgieterswerk en overige gehele technische installatie;
• Magna - vloerafwerking;
• Nico Koppe Agenturen - levering wandtegels;
• Valmo - aanbrengen van de tegels.

Elke kleedkamer krijgt vanaf volgend seizoen naast een nummer ook een naamsvermelding van de sponsor. Op een enkele kleedkamer na zijn ze allen verkocht aan o.a. de deelnemende bedrijven van de bouw. Met de opening van het gebouw op zaterdag 14 september a.s. zullen alle sponsors worden onthuld, zodat er vanaf aankomend seizoen gebruik kan worden gemaakt van de nieuwbouw.

Het is de v.v. Bergambacht uiteindelijk toch gelukt om een mooi nieuw gebouw met 8 kleedkamers en een opslagruimte te realiseren, zodat het nu geen passen en meten meer is bij de vele jeugd op zaterdag om ze een kleedruimte te bieden.