Nagenietend van het E- en F-tentenkamp en met een verbrand hoofd (wie durft er nu nog aan zonnebrand te denk in ons kikkerlandje) hierbij weer een korte update van de bestuurstafel.

Het seizoen is weer ten einde en de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn alweer zo goed als afgerond. Binnenkort verschijnen de nieuwe teamindelingen en de competitieschema's maar eerst gaan we genieten van de zomer en de welverdiende vakanties.

Zoals jullie allemaal kunnen zien loopt de bouw van de kleedkamers allemaal zeer voorspoedig en zullen deze, zoals gepland, voor de bouwvak gereed zijn. Petje af voor alle betrokkenen! De officiele opening staat gepland op zaterdag 14 september. Op deze dag is er ook de reünie en nog enkele andere leuke activiteiten. Zorg dus dat je erbij, het wordt iets moois!

Ik ben er ook zeer trots op om te kunnen melden dat we vanaf volgend jaar weer een voltallig bestuur hebben. Patrick Stuy zal de functie van voorzitter van de jeugdcommissie overnemen van Piet Schmidt en we hebben Tineke Hordijk bereid gevonden om de functie van secretaris op zich te nemen. Patrick en Tineke, welkom en alvast veel succes gewenst. Piet, bij deze mijn persoonlijke dank voor alles wat je de afgelopen jaren voor onze jeugd hebt betekent, top!

Velen hebben me al gevraagd of ze persoonlijk, en met twee linker handen, toch iets konden betekenen voor de club om hiermee de nieuwbouw van de kleedkamers en de verbouw van de kantine (2014) te kunnen ondersteunen. Jazeker kan dat en alle hulp is welkom!

Sinds vorige maand kunt u obligaties kopen ter waarde van € 50,00 per stuk. Deze obligaties vertegenwoordigen een geldlening aan de vereniging en als u geen gebruik wenst te maken van de terugbetalingsegeling kunt u dat natuurlijk ook aangeven. Meer info vind je op onze website.

Helaas en tot mijn spijt wordt je als bestuurder soms ook geconfronteerd met minder leuke dingen. De afgelopen week heeft het bestuur moeten besluiten een jeugdlid te royeren als lid wegens het opzettelijk handelen tegen onze Normen & Waarden regels en het hiermee in diskrediet brengen van onze vereniging. Dit is natuurlijk het laatste wat je wil doen als bestuur, maar het verenigingsbelang staat altijd op de eerste plaats en als deze in het geding is, zullen we zeker ingrijpen.

Zoals al eerder bekend gemaakt, wordt er aan het begin van het seizoen een Normen & Waarden spelregel boekje uitgereikt aan alle leden. Dit als herinnering en geheugensteuntje over hoe wij als vereniging de voetbalsport willen uitoefenen. Wij hopen, als bestuur, dat dit handvest zal bijdragen aan het behoud van het respect voor de sport maar ook aan het behoud van het respect voor elkaar, zodat we allemaal optimaal van de voetbalsport kunnen blijven genieten.

Alvast een goede, sportieve en zonnige vakantie toegewenst!
Namens het bestuur,
Rene ter Braak

V.l.n.r. Dieks Potuyt (sponsoring/TC), Ton de Ouden (penningmeester), Aart Zanen (TC), Tineke Hordijk (secretaresse), Patrick Stuy (jeugd) en Rene ter Braak (voorzitter)