Met Rabo ClubSupport geeft de Rabobank ieder jaar een deel van haar winst aan verenigingen. Ook dit jaar weer. V.V. Bergambacht had zich ook aangemeld net als afgelopen jaren. Toen werd de opbrengst ingezet voor de aanschaf van LED-verlichting, zonnepanelen en het realiseren van een overkapping tussen de kantine en kleedkamers.

Ook dit jaar heeft de Rabo Clubsupport actie heeft weer een mooi bedrag opgeleverd voor onze vereniging. Met de actie werd een bedrag van €762,42 binnen gehaald voor V.V. Bergambacht. Hiermee kan de vereniging weer prachtige dingen organiseren en aanschaffen voor al onze leden van de club. En we maken zelfs nog kans op een hele mooie extra prijs! Deel ons social media bericht met de Rabobank cheque die is overhandigd aan Myrna, Wilma & Tineke en vermeld hierbij #ClubSupportHIJ. Onder de verenigingen met de meeste en leukste berichten worden er nog mooie geldprijzen verdeeld!

Iedereen bedankt voor het stemmen!