Er wordt hard gewerkt op ons complex, met en door vrijwilligers. Geweldig dat dit zo wordt opgepakt! Hieronder een kleine impressie (met foto's):

Grote jaarlijkse schoonmaak
Woensdag 24 augustus jongstleden hebben 17 vrijwilligers (3 heren en 14 dames) onder leiding van Tamara Zeltenreich en Wilma Ligtvoet de grote jaarlijkse schoonmaak uitgevoerd op ons sportcomplex. Fantastisch werk en nu aan ons (als leden) om een en ander schoon te houden. Vele handen maken licht werk! Dank aan alle aanwezigen, super!

Onderhoudsploeg
De onderhoudsploeg, welke iedere dinsdagmorgen onderhoud werkzaamheden uitvoert op ons sportcomplex, hebben een jaarlijkse BBQ gehouden. Dat hebben zij wel verdiend, toch?! Dank mannen voor het goede werk en ga zo door!

Wil jij ook iets doen voor de club? Laat het weten en we kijken samen wat we voor elkaar kunnen betekenen. Samen staan we sterk!