Beste leden en andere betrokkenen,

Onze mooie vereniging draait volledig op vrijwilligers. En vrijwilligers kunnen we nooit genoeg hebben, want vele handen maken immers licht werk.

Helaas zijn we genoodzaakt om vanuit het bestuur een NOODOPROEP te doen richting onze leden en ouders van leden. We hebben momenteel te weinig vrijwilligers om onze mooie club draaiende te houden.

Het grootste acute probleem doet zich voor bij de barcommissie. We hebben momenteel slechts 5 barmedewerkers die de kantine draaiende houden. Dit is veel te weinig. Zoals het er nu uit ziet ontkomen we er niet aan om komend seizoen helaas de kantine doordeweeks dicht te doen en is het maar de vraag of wij iedere zaterdag open kunnen.Belachelijk zult u zeggen, maar als er geen vrijwilligers zijn dan is dit wel de realiteit. In het bestuur zijn wij momenteel aan het onderzoeken of verplicht vrijwilligerswerk ingevoerd kan worden en zo ja, op welke wijze. Dit is voor het nieuwe seizoen nog niet geregeld mochten we hiertoe overgaan.

Ter versterking van het huidige team barmedewerkers zijn wij op zoek naar vrijwilligers (16+) voor achter de bar in onze kantine.

Kun jij 1 x per maand of 1 x per 6 weken bijspringen?

Wij hebben de volgende blokken:
Zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur
Zaterdag van 14.00 tot 17.00 uur
Zaterdag van 17.00 tot 20.00 uur

Help je ons liever op een doordeweekse avond tijdens een oefenwedstrijd? Ook dat is mogelijk. Geïnteresseerd?

Meld je nu aan! En geef dan ook aan in welke frequentie we een verzoek op je kunnen doen.

• 1 x per 2 weken, 1 x per 3 weken, 1 x per 4 weken, 1 x per 5 weken, 1 x per 6 weken, 1 x per 7 weken of 1 x per 8 weken.

Naast vacatures voor de bar hebben wij nog meer functies open staan, waaronder:
 -    Voorzitter
-      Penningmeester
-      Jeugdcoördinator JO17/JO19 en meisjes
-      Voorzitter barcommissie
-      Coördinator vrijwilligerswerk
-      Schoonmaak kantine en kleedkamers (tegen vergoeding)

Ben jij bereid de handen uit de mouwen te steken, mee te denken met de koers van onze mooie club of om op een andere manier een bijdrage te leveren? Stuur dan een mail  aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je meer informatie wilt over de verschillende taken of als je je direct wilt aanmelden. Wij komen graag met je in gesprek.

Echt alle hulp is welkom, ook als dat betekent dat we een taak moeten splitsen zodat er minder tijd ingestoken hoeft te worden.

Help onze mooie club. We rekenen op jullie!

Met sportieve groeten,
Bestuur VV Bergambacht