Bergambacht-Rijnstreek op 3 september 2016

We zijn weer begonnen om samen met de selectie elke thuiswedstrijd een voetballer of voetbalster in het zonnetje te zetten! Deze zaterdag was Bas van Luit uit de JO11-1 (E1) de gelukkige. Bas werd thuis opgehaald door een selectiespeler en mocht heel de middag meelopen met de jongens uit Bergambacht 1, spannend natuurlijk. Mee eten met de selectie en bij de wedstrijdbespreking luisteren of Bert Potuyt de goede tactiek heeft gevonden en daarna meedoen met de warming-up. Even laten zien dat verdedigers ook gewoon goed kunnen voetballen en dat Bas zijn mannetje wel staat in de verdediging van de JO11-1. De aftrap nemen en zachtjes afgesproken met de tegenstander dat Bas de tegenstanders ging passeren en mocht scoren op het vijandelijke doel GOAL!!!

Na de wedstrijd kreeg Bas nog een mooi cadeau van de selectie, een echte voetbal met alle handtekeningen erop van de talenten uit de selectie. Met zijn bekende guitige glimlach had Bas de middag van het jaar naar zijn idee alweer in the pocket. Selectieleden en Bert Potuyt bedankt voor het organiseren!