Ik wil even aandacht vragen voor een groep startende F-jes die helaas nog geen competitie spelen vanwege het feit dat je bij de KNVB een zevental moet inschrijven in de winterstop en op dat moment waren er nog geen 6+ en 7 jarige spelertjes genoeg voor een extra team. Dit kwam ook omdat er wat spelers stopten bij de andere F-teams en daardoor moest er geschoven worden.

Ik heb geprobeerd om met wat verenigingen rondom Bergambacht een aantal wedstrijdjes te organiseren en wat ouders enthousiast te maken om de begeleiding op zich te nemen. Gelukkig is dit allemaal weer gelukt en spelen de jongens nu ook hun wedstrijdjes. Dit gebeurt nu nog op een klein veld naar de richtlijnen van de KNVB, dus 4 tegen 4. Wel heel goed om te ervaren hoe het is om tegen andere jongens te spelen en ook zelfs met een scheidsrechter, best wel eng zeg maar!

Een aantal weken geleden hebben de jongens van 5 t/m 7 jaar thuis in Bergambacht al gespeeld tegen Dilletant uit Krimpen a/d Lek en afgelopen zaterdag moesten ze uit bij vv Spirit in Ouderkerk a/d IJssel.

Henk de Kluijver, vader van twee startende F-jes, wilde graag de jongens begeleiden en dat is geen verkeerde leermeester hoor, hij speelt zelf ook bij Bergambacht. Meerdere ouders hebben al aangegeven dat ze Henk willen helpen en dat doet ons goed natuurlijk, die betrokkenheid van de ouders, TOP!

De jongens : Keano de Kluijver / Lars de Kluijver / Benjamin Mills (doet soms al mee met F6) / Cayden van Hemert / Vito van Vliet / Brian Tchinda / Bram Oskam / Tiemen Roest / Bjorn van Rijswijk / Jan van Daalen / Rens Meijer / Joris Ooms / Kylian Verdouw / Lucas vd Heide doen erg hun best en trainen heel erg goed hoorde ik van Jan Koppe en Aart van Rij. Ga zo door !

Binnenkort spelen ze bij vv Donk en op Hemelvaartsdag in de ochtend een toernooitje bij ONA in Gouda. Er zijn nog twee toernooitjes geregeld om zo de talenten klaar te stomen voor een nieuw voetbalseizoen in een vast eigen team en dan gaat het echte voetballeven beginnen. Ook voor de ouders, want tijden van 7.30 uur vertrekken is niet nieuw, hahaha.

Jongens, blijf jullie best doen en geniet van het voetballen, we blijven jullie volgen!

Heeft u een zoon of dochter die het leuk vindt om eens te kijken of voetballen wat voor hem/ haar is, kom dan gerust 2 of 3 keer meetrainen en beslis dan of hij/zij het leuk vindt. De startende F-jes trainen van 16.00 - 17.00 uur op woensdagmiddag.

Wees welkom bij onze sportieve en gezellige voetbalvereniging v.v. Bergambacht !

Met sportieve groet,
Gerard van Hove, F-Coördinator v.v. Bergambacht