Afgelopen periode zijn twee talenten uit onze F1 op stage geweest bij Feyenoord Academy. Roel Heij en Nick Spelt hebben trainingen en wedstrijdjes mee gedaan om zich te kunnen laten zien aan de trainers, Nick werd gevraagd om nogmaals te komen en heeft na die extra trainingen te horen gekregen dat Feyenoord hem wel blijft volgen maar dat hij nu nog net niet beter is dan de keepers die Feyenoord nu heeft. Jammer natuurlijk, maar wel hele mooie ervaring. We zijn trots op je Nick.

Roel Heij mocht ook stage doen bij Feyenoord Academy, alleen werd tegen hem na 2 trainingen en 1 oefenwedstrijd verteld dat de stage geen gevolg kreeg helaas. Balen natuurlijk maar wat een ervaring. Na een aantal weken kreeg ik als coördinator toch weer een mail van een BVO dat Roel Heij door scouts was opgevallen. Dit keer was hij 4x bekeken door scouts van Sparta. Afgelopen week mocht Roel meetrainen, geweldig! De ouders van Roel hebben nog geen antwoord gehad van Sparta, dus het blijft spannend.

We zijn harstikke trots als vereniging dat de BVO's onze jeugdspelers in het vizier hebben gehad en trots op de kanjers zelf natuurlijk!