Voor woensdag 25 maart a.s. staat de jaarlijkse ledenvergadering van de Supportersvereniging van V.V. Bergambacht op de agenda.

De aanvang van deze vergadering is 20.00 uur in de kantine van onze vereniging. Wij nodigen u hierbij van harte uit aanwezig te zijn.

Wist u dat…

• De supportersvereniging van v.v. Bergambacht circa 200 leden heeft.
  • De supportersvereniging op 12 augustus 1963 is opgericht.
  • De Supportersvereniging regelmatig diverse activiteiten organiseert zoals:
    • Nachtvoetbaltoernooi
    • Het 7 tegen 7 toernooi (noteer vast in de agenda: 8 mei 2015, aanvang 19.00 uur)
    • Veteranentoernooi
    • Mossel- / gourmetavond
    • Thema-avonden
    • Sportcafé
    • Met een bus naar een discotheek
  • De Supportersvereniging ook op de jaarlijkse braderie staat met een bar.
  • De Supportersvereniging jaarlijks pupillen, junioren en senioren kampioenen sponsort met enkele versnaperingen.
  • De Supportersvereniging bij kampioenswedstrijden of beslissingswedstrijden van de Za.1 of Zo.1 bij uitwedstrijden met een supportersbus naar deze wedstrijd gaat.
  • Ook de Sinterklaasavond voor de pupillen gesponsord word door de supportersvereniging.
  • De Supportersvereniging ook bijdraagt aan het tentenkamp.
  • U lid kunt worden voor 7 euro.