Henk Graafland is door Robert Graafland genomineerd voor de Verkiezing Clubhelden van de amateursport. Hij maakt hierdoor kans om Clubheld van de amateursport te worden en VV Bergambacht heel erg blij te maken met de hoofprijs van € 25.000,-.

Win € 25000,- of andere mooie prijzen

De verkiezing wordt georganiseerd in iedere gemeente van Nederland. De winnende clubhelden van de gemeente Krimpenerwaard ontvangen straks mooie prijzen. Als Henk wordt verkozen tot de clubheld van de gemeente Krimpenerwaard maakt de vereniging kans op de hoofdprijs van € 25.000.

Kom in actie

Om te winnen is het belangrijk dat Henk veel stemmen krijgt. Roep dus al jouw vrienden, familie en natuurlijk alle leden van VV Bergambacht op om vanaf 14 maart op Henk te stemmen via www.ad.nl/clubheld

Mis niets en volg al het nieuws rondom de verkiezing op de nieuwspaginaFacebook en Twitter.