Evenals voorgaande jaren hebben wij ook dit jaar weer een spectaculaire boterletteractie!!

Wij hebben weer beslag weten te leggen op de lekkerste boterletters van de Krimpenerwaard en ook nog eens tegen een goede prijs. De boterletters worden verkocht door onze jeugdleden. Zijn zij nog niet bij u aan de deur geweest, wacht dan niet langer af en bestel nu een boterletter.

De VV Bergambacht prijs van deze overheerlijke lekkernij uit Bergambacht bedraagt € 8,00.
De winkelverkoopprijs is € 8,95.

Door een boterletter te bestellen ondersteunt u direct de jeugd van VV Bergambacht, 250 jongens en meisjes die elke week in weer en wind hun hobby uitoefenen en ervan dromen ooit eens een echte Messi of Ronaldo te kunnen worden.

Bestellen is mogelijk door uw bestelling te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.,

Wanneer u voor 22 november besteld, weet u zeker dat u uw bestelling op tijd in huis heeft! De Boterletters kunnen bij u worden thuisgebracht of door u worden afgehaald in de kantine op dinsdagavond 2 december tussen 19.00 en 20.00 uur.

Steun de actie en bestel vandaag nog!!

Alvast hartelijk dank.

Mede namens de jeugdleden van V.V. Bergambacht