Een aantal weken geleden liepen er 2 scouts van de KNVB langs de velden van Bergambacht D1 - Dilettant D1, ze zagen een leuke spannende wedstrijd die uiteindelijk werd gewonnen door Dilettant D1 met 2-3. de scouts hadden 2 namen genoteerd in hun boekje, wie dat waren bleef een verrassing!

Uiteindelijk werden de volgende 2 spelers uitgenodigd door de KNVB om zich in de kijker te spelen bij :

KNVB -13 Robin van Eijk ( heeft bij eerste oefenwedstrijd 27 oktober 2014 bij SVV direct 4 x gescoord )
KNVB -12 Luc van Erk

Ze spelen nog op 3 november ( Robin) en op 5 november (Luc) selectiewedstrijd bij SVV in Schiedam.

We zijn blij en trots dat deze jongens en eerder al Bo van Ieperen en Anniek Stolk onze club vv Bergambacht mogen vertegenwoordigen bij de KNVB en wensen hen heel veel succes toe.