Mossel- en Gourmetavond – De supportersvereniging nodigt zijn leden (eventueel met introducé) en niet-leden uit voor de traditionele Mossel/Gourmetavond in het clubgebouw van v.v.Bergambacht. Deze culinaire thema-avond zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 17 oktober 2014.

U bent vanaf 19:00 van harte welkom om onder het genot van een hapje en drankje gezellig bij te kletsen. Tijdens deze avond zal er als voorgerecht een klein buffet met saté, salade, broodjes zalm, paling en haring aanwezig zijn. Hierna kunt u zich tegoed doen aan onbeperkt mosselen eten óf gourmetten. Vervolgens zal de muziek aan gaan en blijft u van harte welkom om nog wat te drinken met ons en de overige aanwezigen. Tevens zal er dan namens de leden van de supportersvereniging een mooie verrassing aan voetbalvereniging Bergambacht worden overhandigd.

De kosten voor deze avond zijn:
Leden supportersvereniging en introducé:  €15 per persoon*
Niet-leden:  €25 per persoon*
Kinderen t/m 15 jaar: €7,50
* Dit is inclusief 5 consumptiebonnen, het klein buffet en het
hoofdgerecht (mosselen óf gourmet).

Aanmelden

Aanmelden voor deze avond kan t/m 14 oktober bij de bestuursleden van de supportersvereniging: Adri de Bruijn, Albin Noorlander, Jeroen de With, Gerben Verstoep of Kevin Mak.

Aanmelden via mail is ook mogelijk: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.(vergeet hierbij niet het aantal personen Mosselen en/of het aantal personen Gourmetten te vermelden)

Gelieve bij de aanmelding gelijk te betalen. Dit kan contant bij de bestuursleden. Het bedrag kan ook worden overgemaakt naar de rekening van de supportersvereniging onder vermelding van Mosselavond: NL28RABO0307318443

Wij verwachten dat het net als voorgaande jaren een gezellige avond gaat worden en hopen jullie de 17e te mogen begroeten in het clubgebouw!

Bestuur Supportersvereniging v.v.Bergambacht